הסדרי נגישות המכללה האקדמית ת"א יפו

המכללה האקדמית של תל-אביב-יפו נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכלל באי הקמפוס שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי.

המכללה האקדמית של תל-אביב-יפו נוקטת את מירב המאמצים ומשקיעה משאבים רבים על מנת לספק לכלל באי הקמפוס שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח – 1998 ולתקנות שהותקנו מכוחו, מושקעים מאמצעים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות שיביאו לכך שאדם בעל מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.

הסדרי נגישות מבנים
להלן הסדרי הנגישות הקיימים בשלושת הבניינים (פומנטו, ווסטון, ניהול וכלכלה) בקמפוס:

  • קיימות חניות נכים ביחס תקני לכמות החניות בחניון המכללה (חבר הלאומים 10) וכן, קיימות בחניון חניות לרכב נכים גדול לפי דרישות התקן.
  • קיים רצף גישה מהחניה לכניסות של כל אחד משלושת הבניינים ולמרכזי קבלת קהל ומתן שירות.
  • הותקנו דלתות אוטומטיות בכניסה המזרחית לבניין ווסטון, בבניין ניהול וכלכלה, ובכניסה משנית בבניין פומנטו. הדלת הראשית לבניין פומנטו היא חשמלית.
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכזי קבלת קהל.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה לפי הפירוט הבא:
    בבנין ווסטון – בכיתות: 034, 035, 126, 127.
    בבנין פומנטו – בכיתות: 01, 102, 103.
    בבנין ניהול וכלכלה – בכיתות: 107, 108, 111.
  • הותקנו עזרים מסוג "Sound Field" ללקויי שמיעה בכיתות: 034, 035, 126, 127.
  • הותקנו עזרים מסוג "Loop Hear" ללקויי שמיעה במרכז הרישום של המכללה (בבניין ניהול וכלכלה).
  • הותקנו מערכות "IR" ללקויי שמיעה באודיטוריום בנין ווסטון ובאודיטוריום בנין כלכלה (הכוללות מגברי מיקסר ומיקרופונים אלחוטיים כולל מקלט+מטען).
  • מערכת "FM" אישית ללקויי שמיעה להשאלה לסטודנטים.
  • הותקנה מערכת "Step Hear" ללקויי ראיה בכל רחבי הקמפוס.
  • מכשירי Zoom-Text – בספריות המכללה – נועדו להגדלת טקסט ללקויי ראיה.
  • בכל אחד מהבניינים קיימים שירותי נכים נגישים בלובי הבניין ובקומות השונות.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה.
  • מותרת כניסה לקמפוס לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • קיים מעלון בבניין ווסטון, וכן בכל הבניינים קיימות מעליות נגישות עם מערכת כריזה ולוח פקדים מונמך בתוך ומחוץ למעליות.
  • הותקנו מאחזי יד ומשטחי אזהרה לפני המדרגות ופסי אזהרה על גבי המדרגות בכל רחבי המכללה.
  • במקרה הצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

 

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

  • יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השרות הנגיש ביותר.
  • במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכזת הנגישות באקדמית תל אביב יפו

גב' לילך קלי גלעד – רכזת נגישות במנהל סטודנטים
מייל: lilachka@mta.ac.il
מספר טלפון: 03-6803329
מספר פקס: 03-6803324

 

באנר הרשמה לשנת הלימודים הבאה

6086*

mirsham@mta.ac.il

תמיד טוב להיות גם חברים
בקמפוסים הוירטואליים שלנו

insta facebook youtube linkedin