רישום וקבלה לתואר שני star icon

רישום מקוון

רישום וקבלה בשלושה שלבים

 

מועדי רישום

הרישום הרגיל ללימודי שנה א’ לשנה”ל תשפ”ד (2024-2023) בתכניות לתואר ראשון ושני יחל ביום 18.12.2022 ויסתיים ביום 31.3.2023.
הרישום המאוחר ללימודים ייפתח בתום הרישום הרגיל, ביום 1.4.2023, על בסיס מקום פנוי.
בתקופת הרישום המאוחר המכללה רשאית לשנות את התנאים להגשת מועמדות.

1. הרשמה

ניתן להרשם לאקדמית ברישום המקוון או במעמד פגישת ייעוץ עם יועצת לימודים.
המעוניינים לברר את סיכויי קבלתם לפני הרישום ולקביעת פגישת ייעוץ (הייעוץ אינו כרוך בתשלום) והכוונה אישית יש להתקשר לטלפון: 6086* שלוחה 1 או במייל: Mirsham1@mta.ac.il
בפניה למרכז הייעוץ והרישום, יש להצטייד ב: תעודת הבגרות, ספח הציון הפסיכומטרי וכל תעודה אחרת הנוגעת לעניין.

תשלום דמי רישום – דמי הרישום בסך 525 ש”ח (כולל תשלום בסך 80 ש”ח עבור ערכת הרישום) אינם מוחזרים בשום מקרה. סכום דמי הרישום אינו משתנה במהלך תקופת הרישום, כולל הרישום המאוחר. בני משפחה מדרגת קרבה ראשונה שירשמו ללימודים במכללה יחויבו בתשלום אחד של דמי הרישום.

2. מעקב אישי

במהלך תקופת הרישום יתפרסם ויתעדכן באתר האינטרנט של האקדמית, מעקב אישי- מידע אישי אודות תהליך הרישום ועדכון מצב מועמדותך.
למעקב אישי 

3. קבלה ותשלום המקדמה

במידה והתקבלת, יחד עם הודעת הקבלה מצורף שובר תשלום מקדמה עבור שכר הלימוד.
על מנת שנוכל לשריין לך מקום בלימודים יש להסדיר את התשלום המקדמה על סך 3,690 ₪ עד לתאריך הנקוב על גבי השובר באחת מהדרכים הבאות:

  1. פיקדון לחיילים משוחררים (בהתאם לחוק קליטת חיילים משוחררים) ניתן לבצע את התשלום באופן מקוון באמצעות האתר של הקרן להכוונת חיילים משוחררים  באתר הנך נדרש להזין את מס’ אסמכתא של שובר תשלום המקדמה, ניתן לצפות בפרטי השובר דרך המעקב האישי באתר האקדמית  שם משתמש (מס’ ת”ז), סיסמא (קוד חד פעמי שישלח במייל ו – SMS) > תשלום שובר או הדפסת שובר.
  2. באמצעות כרטיס אשראי באפליקציה “המכללה האקדמית ת”א יפו” – כניסה למועמד/נרשם > שם משתמש (מס’ ת”ז), סיסמא (קוד חד פעמי שישלח במייל ו- SMS) > שכר לימוד ותשלומים > תשלום שובר בכרטיס אשראי
  3. באמצעות כרטיס אשראי דרך המעקב האישי באתר האקדמית   > תשלום שובר או הדפסת שובר > תשלום שובר בכרטיס אשראי.
  4. בנק/בנק הדואר
    הדפסת שובר לתשלום בבנק הדואר דרך המעקב האישי באתר האקדמית מעקב אישי > תשלום שובר או הדפסת שובר > הדפסת שובר לתשלום בבנק הדואר.

 

לתשומת ליבך!
מועמד אשר מסדיר את תשלום המקדמה רשאי להגיש בקשה למגורים במעונות ו/או בקשה למלגת סיוע כלכלי בשנת הלימודים תשפ”ד (במועדי הרישום שנקבעו ע”י המכללה), באמצעות שם משתמש וסיסמא שיונפקו לך מיד לאחר שתשלום המקדמה ייקלט במכללה.
למידע אודות מעונות הסטודנטים, המלגות שמציעה המכללה האקדמית ויתר שירותי דיקנט הסטודנטים – לחצו כאן

מרכז ייעוץ ורישום

ליועצות הלימודים של האקדמית ניסיון רב במתן ייעוץ והתאמה אישית של מסלול לימודים למועמד.
יועצות הלימודים נמצאות כאן בשבילך, על מנת לתת מידע על הלימודים באקדמית, לענות על כל השאלות, לעזור בקבלת ההחלטה ולהקשיב לך.

שעות פעילות:
ימים א’ – ה’ בין השעות 8:00-16:00

צוות  מרכז ייעוץ ורישום
מיכל בנר – ראש מנהל מועמדים ומכירות
אורטל בן אריה – מנהלת מכירות והדרכה  וע’ ראש מנהל מועמדים
עדי קצלניק – אחראית צוות מרכז ייעוץ ורישום

צרו קשר
טלפון: 6086* שלוחה 1
פקס: 03-6803360
mirsham1@mta.ac.il
רח’ רבנו ירוחם 2, ת.ד. 8401 תל- אביב- יפו 6818211

 

ההרשמה בעיצומה