מומחה למודיעין אסטרטגי בעסקים וליזמות, בעיקר בתחום חברות הסטארט אפ.
מפרסם באופן קבוע מאמרים בנושאים אלו בג’ורנלים אקדמיים שונים ומרצה בכנסים בינ”ל ובקורסי ניהול.
הינו יועץ אסטרטגי לחברות מובילות במשק הישראלי בתחום ניהול התחרות בסביבה העסקית. קיבל את הדוקטורט מאוניברסיטת חיפה.
חבר בבורד העולמי של ארגון SCIP ( Strategic and Competitive Intelligence professionals Association).
חבר בועדת העורכים של International Journal of Marketing Studies . שופט (peer reviewer) של מאמרים לקראת פרסום בג’ורנל- Marketing Intelligence and Planning. לאחרונה יצא לאור ספרי – “את זאת לא צפינו: ניתוח כשלונות מודיעיניים בתחום הלאומי ובתחום העסקי” (בהוצאת רסלינג).