ד

פרופ' חנה מדלר-לירז

ראשת המסלול לניהול שירות ושיווק בתואר הראשון בכלכלה וניהול

אודות

חוקרת היבטים רגשיים בתחום השירות, קרי סוגיות העוסקות באותנטיות, עבודה רגשית, התנהגות לא מתורבתת, הצגת רגשות חיוביים ושליליים במפגשי השירות בין נציגי שירות ללקוחותיהם. המחקרים, המתפרסמים בכתבי עת מובילים בתחום בעולם, בוחנים את השפעת ההיבטים הרגשיים על תוצרים ארגוניים שונים כדוגמת איכות השירות ונאמנות לקוחות. כמו כן, מלווה ומייעצת למנהלים בכירים בדילמות ניהוליות העוסקות בתחום השירות.

קורסים

פסיכולוגיה ומתודולוגיה
יסודות התנהגות ארגונית-מיקרו
יסודות השיווק
ארגוני שירות
סמינר-היבטים רגשיים בשירות
סמינר הבטים ניהוליים בתחום השירות
סמינר בשיווק
ניהול השיווק והשירות
פרקטיקום בשירות
ההרשמה בעיצומה