MyMta – מערך השירות החדש, הבית לכל השאלות, בקשות והמידע שיש,
מיועד לכל הסטודנטים/יות מכל בתי הספר באקדמית תל־אביב-יפו.
ניתן לפנות אלינו במגוון דרכים:
פתיחת פנייה ל-MyMta במידע-נט – לכניסה לחץ כאן
לנוחיותכם.ן מדריך לפתיחת פנייה ל-MyMta- לכניסה לחץ כאן
פתיחת פניה ל-MyMta באפליקציה – למידע על הורדת האפליקציה לחץ כאן
טלפון – 6086 *
בניין פומנטו, קומת כניסה
ימים א’-ה’ 8:00-12:30 / 13:30-16:00
ניתן לפנות אלינו במגוון נושאים מנהליים, וביניהם:
מגוון שירותים תחת קורת גג אחת
יש לך שאלה? בקשה? ניתן לפתוח פניה ל-MyMta באמצעות המידע־נט או דרך האפליקציה של האקדמית.
העברת שאלות ובקשות בפורמט זה מאפשרת לנו לתעד בצורה מסודרת כל פנייה ולעקוב אחר הטיפול בה עד למענה. בנוסף, ניתן לפנות בטלפון או פיזית לצוות MyMta הנמצא בקומת הכניסה של בנין “פומנטו”, צמוד לבית־הספר למדעי ההתנהגות.