אצלנו ב-MyMta, הסטודנטים והסטודנטיות נמצאים במרכז

MyMta – מערך השירות החדש, הבית לכל השאלות, בקשות והמידע שיש, מיועד לכל הסטודנטים/יות מכל בתי הספר באקדמית תל־אביב-יפו.
March 16, 2022
MyMta1

כאשר תתחילו ללמוד, תבינו עד כמה חשוב שיש למי לפנות.
כדי לתת לסטודנטים ולסטודנטיות שלנו שירות מהיר, יעיל ואיכותי, הוקם באקדמית מערך שירות חדש, המרכז מגוון שירותים תחת קורת גג אחת.

מערך השירות לסטודנטים מטפל בכל הנושאים המנהלתיים הקשורים להתנהלות השוטפת ביום-יום, במהלך הלימודים, וכולל: מענה בנושא הרישום לקורסים, בקשות לחידוש או להפסקה של לימודים והנפקת כרטיס סטודנט.

MyMta מטפל גם בנושאים שונים הקשורים לבחינות כמו: ציונים וערעורים על ציונים, טיפול בבקשה למועדי בחינה נוספים, בקשות לפטורים, קורסים אנגלית לפטור, בחינות אמיר”ם, ייעוץ לימודי ומענה כללי בנושאים מנהלתיים שונים. כמו כן, המרכז מטפל גם במימוש זכויות של סטודנטיות בהיריון, אחרי לידה, בזמן שמירת הריון ובסיטואציות נוספות המסייעות לסטודנטים.

סטודנטים הזקוקים לשירות במסגרת המערך החדש של MyMta יכולים לפנות באמצעות מידע־נט. זהו ממשק נוח מאוד להפעלה שהסטודנטים מכירים במסגרת הלימודים. העברת שאלות ובקשות בפורמט זה מאפשרת לנו לתעד בצורה מסודרת כול פנייה ולעקוב אחר הטיפול בה עד סגירת הבקשה. בנוסף, הסטודנטים יכולים לפנות דרך האפליקציה, בטלפון או פיזית לצוות MyMta הנמצא בקומת הכניסה של בנין “פומנטו”, צמוד לבית־הספר לפסיכולוגיה.

ניתן לפנות אלינו במגוון נושאים מנהליים, וביניהם:

  • אישורי לימודים
  • כרטיסי סטודנט/ית
  • ציונים וערעורים
  • קורסי אנגלית לפטור
  • רישום לקורסים
  • בקשות למועדי בחינה מיוחדים / נוספים
  • תכניות הלימודים, נהלים ותקנונים
  • בקשות לפטורים
  • חידושי לימודים/הפסקות לימודים
  • זכויות סטודנטים/יות

 

ניתן לפנות אלינו במגוון דרכים:

פתיחת פניה ל-MyMta במידע-נט – לכניסה לחץ כאן

פתיחת פניה ל-MyMta  באפליקציה – למידע על הורדת האפליקציה לחץ כאן

טלפון – 6086 *

banner